Ügyfélszolgálat Tel: +36 1/696 0447
Mobil: +36 20/267 5125

Általános információk / Kiszállítás

1. Parfüm rendelés leadása

A vásárlást csak akkor tudjuk regisztrálni, ha a vásárló a rendelés leadáskor a Megrendelőlap oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a www.parfummania.hu online parfüméria felelősséget nem vállal.

2. Szállítási költség

Már 1 parfüm vásárlásakor is a kiszállítás INGYENES!

Amennyiben a rendelésben nem szerepel parfüm, csak parfümös kiegészítők, kozmetikumok, sminkek, hajápolási és életmód termékek, úgy 10.000 Ft felett sincs szállítási költség. Kisebb érték esetén a szállítás 790 Ft.

3. Szállítás várható teljesítése

A rendeléseket rendszerint 2-5 munkanapon belül tudja cégünk teljesíteni. A parfümök kézbesítése a hét minden munkanapján folyamatosan történik. Ha valami okból kifolyólag nem tartható a szállítási idő, arról telefonon értesítjük ügyfeleinket.

4. A szállítás módja

Házhozszállítás

Ebben az esetben cégünk a parfümöket a Trans-o-flex Magyarország futárcég segítségével juttatja el a vásárlóihoz. Feladás után csomagjáról az alábbi telefonszámon érdeklődhet: +36-1/8777-400. A futárcég a küldemény érkezése napján SMS-ben értesíti a megrendelőt.

Pick Pack Pont szolgáltatás

Ebben az esetben amikor megérkezik a csomag a kiválasztott pontra, a Pick Pack Pont SMS-ben és/vagy e-mailben értesíti a megrendelőt, akinek ezután egy hét áll rendelkezésére, hogy átvegye a csomagot.

Foxpost automata

Ebben az esetben amikor megérkezik a csomag a kiválasztott automatába, a megrendelő SMS-ben megkapja a nyitókódot a Foxpost-tól, és ezután 3 napja van, hogy kivegye a csomagot az automatából. Foxpost automatánál történő fizetés esetén csak bankkártyás fizetésre van lehetőség!

5. Sikertelen csomagátvétel

Házhozszállítás esetén, amennyiben a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat újra megkísérli a kiszállítást. Amennyiben ez is sikertelen, úgy a csomagot visszaszállítják hozzánk.

Pick Pack Pont és Foxpost szállítás esetén, amennyiben az értesítéstől számított megadott időintervallumon belül nem veszik át a csomagot, úgy az visszakerül hozzánk.

7. Házhozszállítás időintervalluma

A kiszállítás 8-17 óra között történik, ezért kérjük, hogy olyan címre rendlje a csomagot, ahol a fenti időintervallumban elérheti Önt a futár!

8. Szavatosság

A www.parfummania.hu szavatossági felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

9. Elállás joga

Minden vevőnek a vásárlástól számított 14 munkanapon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe:

  • Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami bontatlan, vagy bontott, de hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza a ParfümMániához.
  • Nem vonatkozik az elállási jog, az átvétel után megsérült vagy túlzottan használt termékekre.
  • Elállásra vonatkozó igényét e-mailben vagy telefonon kell bejelentenie. A termékért kiküldünk egy futárt, és legkésőbb az áru megérkezését követő 30 napon belül visszautaljuk az összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra.
  • A visszatérítés nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie. Tehát abban az esetben, ha a kiszállítás ingyenesen történt (amit kedvezményként a ParfümMánia elengedett a házhozszállításkor), a megrendelőnek meg kell térítenie a kiszállítás költségét
  • Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserélehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

Kapcsolódó tartalmak

Mutasd mind
  • Üzemeltető: Ba-ca Kft.
  • 1171 Budapest Rákoskert sugárút 60.
  • Adószám: 13894104-2-42
  • Cégjegyzékszám: 01-09-878666